Col·labora

Gràcies pel teu suport!

Amb una aportació ajudes a que les persones amb discapacitat física, intel·lectual, psíquica i pluridiscapacitat, de qualsevol de les nostres branques d’actuació, puguin dur a terme activitats i teràpies necessàries pel seu benestar físic i emocional. La teva aportació, per petita que et sembli, és molt valuosa.

Voluntaris

Sóc un bloc de text. Feu clic al botó Edita per canviar aquest text. Lorem Ipsum és un text de farciment usat per la indústria de la tipografia i la impremta.

Mesenes

Sociprotector

EL QUE TU FAS POSSIBLE

La teva donació ens permet seguir treballant en projectes i voluntats com aquestes:

• Reduir el cost de les activitats. L’associació assumeix una gran part del cost de les activitats, per tal de reduir les despeses de les famílies.
  • Crear nous espais i infraestructures. Créixer per donar millor servei. Reformar el local de l’associació, comprar material i nous aparells, per tal de poder oferir un servei de qualitat i al màxim nombre d’usuaris possible.
  • Iniciar nous projectes. Fer créixer els projectes de l’entitat fins al punt de cobrir amb totes les necessitats bàsiques dels nostres usuaris i usuàries, en el camp de salut física, mental, emocional i social.
  • Formar treballadors/-es. Accedir a formació de qualitat, per tal d’oferir un servei d’atenció directa de qualitat i transversal.
  • Fer divulgació. Mantenir el grup de xerrades de sensibilització perquè joves amb discapacitat puguin seguir difonent la seva experiència.
PENETRACIÓ EN EL TERRITORI:

• Consolidar l’entitat com un referent a la província de Girona.

VINCULACIÓ ACCIÓ SOLIDÀRIA:

• Seguir treballant per a la naturalització de la discapacitat

INCLUSIÓ EN EL PROJECTE:

• Programes de voluntariat
  • Xerrada a l’empresa
  • Activitats conjuntes

VISUALITZACIÓ COL·LABORACIÓ:

• Equipament tèxtil
  • Roll up en els esdeveniments i cartelleria
  • Presència en tots els materials de comunicació/difusió – Vídeo i XXSS

Vols col·laborar amb nosaltres?

Entitats col·laboradores